LOTNISKO:    GDANSK WYBIERZ JĘZYK:   PL   EN   FR

FAQ

 

Najczęściej zadawane pytania
 
Drogi Kliencie,
Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi pytaniami. Mamy nadzieję, że odpowiedzi będą satysfakcjonujące i sprawią, że proces rezerwacji na naszej stronie stanie się łatwy i przyjemny.

O PolandCab.com

 
Co powinienem wiedzieć o PolandCab.com i dlaczego powinienem wybrać waszą firmę transportową?
PolandCab.com jest licencjonowaną firmą transportową zlokalizowaną w Gdyni, co daje nam łatwy dostęp do Lotniska im. Lecha Wałęsy w Gdańsku, jak również do lokalnych stacji kolejowych (w Gdyni, Gdańsku i Sopocie). Wkrótce na naszej stronie możliwe będzie zarezerwowanie transferu z każdego lotniska w Polsce, gdzie nasi lokalni przedstawiciele oraz w pełni wykwalifikowani kierowcy będą do Państwa usług przez cały rok.
 
Firma Poland Cab została stworzona z pasją i entuzjazmem. Naszym celem jest zaoferowanie Państwu kompleksowej usługi idealnie dostosowanej do Państwa potrzeb. Państwa komfort i satysfakcja jest naszym największym priorytetem. Więcej informacji o PolandCab.com znajdą Państwo na stronie O PolandCab.com.
 
Jakie regiony obsługuje PolandCab.com?
Obecnie oferujemy Państwu transfery między Lotniskiem im. Lecha Wałęsy w Gdańsku  (oraz miastami Sopot, Gdynia oraz okolice) i dowolnym miejscem w Polsce. Jeśli chcieliby Państwo zamówić transfer z lub do miejsca, którego aktualnie nie obsługujemy, prosimy o przesłanie zapytania przez Formularz zapytania. Jeśli otrzymamy zapytanie odpowiednio wcześnie, prawdopodobnie będziemy w stanie zapewnić Państwu przewóz do/z wybranego miejsca i potwierdzimy możliwość zrealizowania takiego zamówienia w przeciągu 24 godzin.
 
Czy PolandCab.com jest licencjonowaną firmą transportową/przewozową?
Tak, PolandCab.com jest w pełni licencjonowaną i ubezpieczoną firmą przewozową, zgodnie z obowiązującym polskim prawem. Numer naszej licencji to 45092.
 
Co zawiera oferta PolandCab.com?
Oferujemy Państwu elastyczne transfery pomiędzy lotniskami/stacjami/dworcami kolejowymi i Państwa miejscem zakwaterowania lub punktem spotkania. Dzięki nam unikną Państwo zatłoczonych miejskich autobusów i nie przepłacą Państwo za taxi. Sami zadecydują Państwo o miejscu i godzinie odbioru.
 
Jaki typ transferów Państwo oferują?
Oferujemy prywatne transfery, co oznacza brak dodatkowych przystanków na trasie do miejsca docelowego. Jest to idealna opcja dla osób ceniących sobie komfort i czas.
 
Kim są wasi kierowcy?
Nasi kierowcy są wysoce wykwalifikowani i doświadczeni. Wybierani są w restrykcyjnym procesie rekrutacyjnym aby zapewnić Państwu bezpieczeństwo i komfort podczas podróży. Większość z nich posługuje się biegłym angielskim. Może się jednak zdarzyć, w zależności od dyspozycyjności, że podróżować będą Państwo z kierową, który nie posługuję się tym językiem. Gdyby jednak zaszła potrzeba pomocy w komunikacji nasz serwis dostępny jest dla Państwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerem: +48 884 84 84 44.
 
Jakie samochody Państwo oferują/posiadają?
Typ samochodu zależy od ilości przewożonych osób. Staramy się dopasować naszą ofertę do Państwa potrzeb aby zagwarantować Państwu przyjemną podróż. Nasza szybko rosnąca flota składa się obecnie głównie z minivanów Renault Traffic (8+1). W razie zainteresowania grupową rezerwacją (8+) prosimy o wypełnienie Formularza zapytania.
 
Jak mogę się z Państwem skontaktować?
Aby zapewnić Państwu łatwy dostęp do naszych usług nasz serwis dostępny jest od poniedziałku do niedzieli, 24 godziny na dobę pod numerem telefonu: +48 884 84 84 44,adresem mailowym info@polandcab.com lub poprzez Formularz zapytania. Serwis telefoniczny jest dostępny w języku polskim i anielskim, natomiast poczta e-mailowa obsługiwana jest dodatkowo w języku francuskim i niemieckim. Nasz system rezerwacyjny jest również dostępny 24/24, 7/7. Aby zarezerwować teraz kliknij Zarezerwuj.

 

Informacje dotyczące rezerwacji

 
Czy możliwe jest zarezerwowanie transferu bezpośrednio na stronie i kiedy najpóźniej przed planowanym transferem jest to możliwe?
Mogą Państwo zarezerwować transfer bezpośrednio na stronie PolandCab.com do 24 godzin przed planowanym odbiorem, wystarczy wypełnić Formularz zamówienia. Jeśli potrzebują Państwo zarezerwować transfer w przeciągu 24 godzin przed odbiorem prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 884 84 84 44, e-mail na info@polandcab.com lub o wypełnienie Formularza zapytania.
 
Czy mogę zarezerwować transfer na każdą godzinę, nawet w nocy?
Tak, proponujemy transfery niezależnie od czasu planowanego odbioru. Nasz serwis, jak również nasza linia informacyjna jest dostępny 24/24, 7/7. Nie pobieramy dodatkowych opłat za transfery nocne.
 
Jak mogę sprawdzić cenę transferu i dostępność samochodów?
Aby sprawdzić dostępność samochodów i poznać cenę transferu wystarczy wprowadzić szczegóły rezerwacji (dzień/godzinę/miejsce odbioru/miejsce docelowe) w Formularzu zamówienia na stronie głównej. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub dodatkowych pytań prosimy o Kontakt.
 
Czy w trakcie robienia rezerwacji powinienem zamieścić jakieś dodatkowe informacje?
Ważne jest aby podać dokładny adres miejsca odbioru i miejsca docelowego jeśli tym miejscem nie jest lotnisko. Dzięki temu naszym kierowcom będzie łatwiej dotrzeć na miejsce spotkania. Jeśli mają Państwo jakieś specjalne życzenia (fotelik dla dziecka, dodatkowe miejsce na wózek inwalidzki), powinni nas Państwo o tym poinformować co najmniej na 24 godziny przed odbiorem, zostaną Państwo poproszeni o zamieszczenie takiej informacji na jednym z etapów rezerwacji. Państwa dane osobowe jak również szczegóły karty płatniczej będą wymagane do potwierdzenia rezerwacji i w celu dokonania płatności za transfer.
 
Czy możliwe jest zrobienie rezerwacji dla więcej niż 8 osób?
Grupowe rezerwacje są możliwe, a liczba pasażerów nie jest ograniczona. Aby dokonać grupowej rezerwacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 884 84 84 44 abyśmy mogli potwierdzić dostępność pojazdów i przedstawić koszty zamówienia. Mogą Państwo skorzystać również z Formularza zapytania gdzie konieczne będzie podanie liczby pasażerów jak również szczegóły transferu (takie jak w Formularzu zamówienia).
 
Co powinienem zrobić jeśli zamawiam transfer dla osób, które przylatują na lotnisko różnymi samolotami o różnych godzinach?
W takim przypadku prosimy o podanie optymalnej dla Państwa godziny odbioru, najlepiej dopasowanej do przylotu ostatniego samolotu.
 
Czy rezerwacja jest potwierdzana automatycznie?
Po dokonaniu płatności, na ekranie wyświetli się numer zamówienia, które zostało przekierowane do działu rezerwacji. Potwierdzenie otrzymają Państwo w przeciągu następnych 12h. W razie nieotrzymania biletu prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 884 84 84 44 lub o przesłanie e-maila celem sprawdzenia czy zamówienie zostało zarejestrowane.
 
Czy konieczne jest potwierdzenie transferu?
Potwierdzenie pierwszej części transferu nie jest konieczne. Natomiast zachęcamy do potwierdzenia powrotu na około 24 godziny przed odbiorem. Mogą to Państwo zrobić telefonicznie lub e-mailowo.

Płatności

 
Kiedy muszę zapłacić za rezerwację?
Aby dokonać rezerwacji konieczne będzie podanie danych Państwa karty płatniczej na ostatnim etapie rezerwacji. Zostaną Państwo automatycznie przekierowani do naszego bezpiecznego portalu płatniczego jak tylko potwierdzą Państwo szczegóły zamówienia. Państwa karta zostanie obciążona automatycznie na całą kwotę zamówienia. W przypadku rezerwacji telefonicznej lub w przeciągu 24h przed planowanym transferem, osobiście poinformujemy Państwa o procedurze płatności.
 
Jakie karty płatnicze są akceptowane?
Akceptowana jest większość kart płatniczych: Visa, MasterCard, American Express. Mogą Państwo również zapłacić kartą debetową, natomiast w przypadku ewentualnego zwrotu pieniędzy konieczne będzie podanie szczegółów konta bankowego celem dokonania przelewu.
 
W jakiej walucie płacę za usługę?
Wszystkie ceny na naszej stronie są podawane w PLN i w momencie rezerwacji płacą Państwo również w PLN.
 
Czy są dodatkowe opłaty za płatność kartą płatniczą?
Nie ma dodatkowych opłat za płatność kartą.
 
Co zawiera koszt całkowity?
Koszt całkowity zawiera: profesjonalną usługę transportową, opłaty drogowe, opłaty parkingowe, wszystkie podatki jak również koszty płatności kartą płatniczą. Jeśli podróżują Państwo z dziećmi, bezpłatnie zapewnimy samochodowe foteliki dziecięce, jeśli chcą Państwo zabrać ze sobą narty lub wózek inwalidzki, zorganizujemy dodatkowe miejsce w samochodzie, również bezpłatnie. Przewóz rowerów może się wiązać z dodatkowymi kosztami.
 
Czy oferują Państwo jakieś rabaty, na przykład dla dzieci?
Aktualne rabaty znajdą Państwo na stronie z promocjami. Jednakże w przypadku regularnych transferów oferujemy taką samą cenę za każdego pasażera zajmującego miejsce, niezależnie od tego czy jest osobą dorosłą czy dzieckiem. Nie ma również dopłat za przewozy nocne, weekendowe lub transfery w dni świąteczne.

Warunki zmian i anulacji

 
Czy mogę zmienić moją rezerwację?
Mogą Państwo zmienić rezerwację na 24 godziny przed odbiorem, telefonicznie pod numerem telefonu +48 884 84 84 44 lub mailowo, info@polandcab.com. Mogą zostać Państwo poproszeni o dopłacenie różnicy w cenie transferu między innymi w następujących przypadkach: zmiana miejsca odbioru i/lub destynacji, dodanie do rezerwacji dodatkowego pasażera, usługi lub sprzętu. W niektórych przypadkach może zostać naliczona opłata manipulacyjna. Prosimy o zapoznanie się z Warunkami rezerwacji i sprzedaży.
 
Czy mogę anulować moją rezerwację?
Mogą Państwo anulować rezerwację na 24 godziny przed planowanym odbiorem telefonicznie pod
numerem telefonu +48 884 84 84 44 lub mailowo, info@polandcab.com. W niektórych przypadkach może zostać naliczona opłata manipulacyjna. Prosimy o zapoznanie się z Warunkami rezerwaci i sprzedaży.

Bagaż i dodatkowy sprzęt

 
Ile sztuk bagażu mogę zabrać?
Mogą Państwo zabrać bagaż podręczny o łącznych wymiarach 115 cm (45 in) (długość, szerokość, wysokość), oraz laptop i/lub torebkę. Bagaż dodatkowy nie powinien przekraczać łącznych wymiarów 300 cm (118 in) a jego waga nie może przekraczać 32 kg (70 lb).
 
Co się stanie jeśli przekroczę limit bagażowy?
W przypadku przekroczenia dozwolonego limitu mogą zostać pobrane dodatkowe opłaty. Prosimy o podanie ilości przewożonych bagaży podczas rezerwacji.
 
Czy mogę zabrać rower lub narty?
Tak, mogą Państwo przewozić rowery, narty lub inny sprzęt po wcześniejszym ustaleniu takiego przewozu. Prosimy o zamieszczenie takiej informacji w trakcie robienia rezerwacji.
 
Czy możliwe jest przewiezienie wózka inwalidzkiego?
Tak, dodatkowe miejsce na wózek jest zapewnione bezpłatnie, po wcześniejszym ustaleniu takiego przewozu. Prosimy o zamieszczenie takiej informacji w trakcie robienia rezerwacji.
 
Czy zapewniają Państwo foteliki dziecięce?
Tak, foteliki dziecięce są zapewniane bezpłatnie, po wcześniejszym ustaleniu. Prosimy o zamieszczenie takiej informacji w trakcie robienia rezerwacji.
 
Czy można przewozić zwierzęta?
Tak, po wcześniejszym ustaleniu mogą Państwo przewozić małe zwierzęta (do 5 kg licząc z klatką). Prosimy o zapoznanie się z Warunkami lub kontakt poprzez Formularz zapytania.
 
 

Informacje związane z lotami i terminalami

 
Gdzie kierowca będzie na mnie czekał?
Miejsce spotkania zależy od ustalonego miejsca odbioru, planu lotniska lub stacji kolejowej lub ewentualnych tymczasowych robót. Zazwyczaj, jeśli miejscem odbioru jest lotnisko, kierowca będzie czekał na Państwa przy wyjściu z terminalu przylotów z Państwa nazwiskiem na specjalnej firmowej tablicy PolandCab.com. Jeśli Państwa transfer zaczyna się na stacji kolejowej, kierowca będzie czekał w okolicy okienka informacyjnego. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na potwierdzeniu rezerwacji.
 
Co jeśli nie będę mógł znaleźć kierowcy lub miejsca spotkania?
Jeśli postąpili Państwo zgodnie z instrukcją na potwierdzeniu rezerwacji I ale wciąż nie mogą Państwo znaleźć kierowcy lub miejsca spotkania, prosimy o kontakt telefoniczny abyśmy mogli jak najszybciej pomóc.
 
Czy kierowca na mnie zaczeka jeśli lot będzie opóźniony?
Poprzez zamieszczenie szczegółowych informacji o Państwa locie w trakcie robienia rezerwacji umożliwiają nam Państwo śledzenie lotu i reagowanie na jego ewentualne zmiany. Jeśli Państwa lot będzie opóźniony, kierowca dostosuje godzinę odbioru do godziny nowego planowanego przylotu i zaczeka na Państwa. Jeśli zostaną Państwo poinformowani przez linię lotniczą z wyprzedzeniem o zmianie rozkładu lotów, prosimy o pilny kontakt w celu ustalenia nowych szczegółów transferu.
 
Co się dzieje jeśli lot jest anulowany?
Jeśli zostaniemy o tym poinformowani przez Państwa na co najmniej 24 godziny przed planowanym odbiorem, Państwa rezerwacja pozostanie aktywna przez kolejną dobę. Oznacza to, że będą Państwo mieli możliwość zmiany godziny odbioru w przeciągu tych 24 godzin bez dodatkowych kosztów. Warunkiem jest dostępność samochodu.

 

Ogólne zapytania:

Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, wystarczy podać dane do faktury podczas rezerwacji.
 
Co powinienem zrobić jeśli przez przypadek zostawię coś w samochodzie?
W takim przypadku prosimy o mailowe przesłanie zgłoszenia z dokładnym opisem transferu lub z numerem rezerwacji. Zrobimy co w naszej mocy aby pozostawiony przedmiot wrócił do Państwa tak szybko jak to możliwe. Szczegóły znajdą Państwo w Warunkach rezerwacji i sprzedaży.
 
Czy wasza usługa jest tańsza niż taxi?
Robiąc rezerwację z nami, w cenie biletu mają Państwo znacznie więcej niż tylko transfer. Proponujemy atrakcyjne, płaskie stawki, zwłaszcza na dłuższe trasy. Mogą Państwo zamówić transfer z wyprzedzeniem aby mieć pewność, że będzie on dostępny dokładnie o tej godzinie, o której będą go Państwo potrzebować. Otrzymują Państwo potwierdzenie rezerwacji w przeciągu 24 godzin, w momencie rezerwacji znają Państwo całkowitą cenę transferu i dokonują Państwo płatności całej kwoty poprzez bezpieczny portal. Poza tym, mają Państwo dostęp do naszej anglojęzycznej linii serwisowej zawsze wtedy kiedy potrzebują Państwo pomocy.