Dokonując rezerwacji na stronie PolandCab.com, potwierdzają Państwo przeczytanie, zrozumienie i zaakceptowanie poniższych szczegółowych warunków sprzedaży.
REGULAMIN PORTALU INTERNETOWEGO
§1
Postanowienia ogólne
1. Portal internetowy [dalej „Portal”] prowadzi sprzedaż usług transportowych za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Właścicielem Portalu jest:
SPTS z siedzibą w 81-050 Gdynia, ul.Staro.gardzka 15/26
NIP: 958.088.0719
tel. +48 884 84 84 44
adres email: info@polandcab.com
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży usług zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w portalu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz rezerwacyjny dostępny na stronie internetowej Portalu,
b) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Portalu, w przypadku zamówień usług realizowanych na mniej niż 24 h przed rozpoczęciem ich wykonywania.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta, dokładne miejsce jego odbioru przez Przewoźnika i dokładne miejsce jego dowozu wraz z podaniem godzin odbioru Klienta i odbiorcy usługi. W przypadku braku dokładnego miejsca dowozu, Klient zostanie zawieziony do Centralnej Informacji Turystycznej w danej miejscowości bądź, w przypadku jej braku, do Urzędu Miasta lub Urzędu Gminy lub siedziby sołtysa. Portal potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email. Portal ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej portalu przy kupowanej usłudze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka usługi, jej cechy, elementy wchodzące w skład usługi, termin jej wykonania i sposób płatności.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Portalu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonej usługi. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi po otrzymaniu płatności za usługę oraz otrzymaniu przez Klienta maila przysłanego przez portal z potwierdzeniem rezerwacji i załączonym Voucherem (biletem elektronicznym) na przejazd.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) przelew – zapłata następuje przelewem na rachunek bankowy Portalu o numerze :16 1140 2004 0000 3202 7408 1431 (PLN).
b) karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic,
c) ePrzelew - Płacę z Inteligo, eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z City Han-dlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium, Deutsche Bank Polska S.A., Bank Pocztowy, BS Wschowa, Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.
Płatności dokonywane kartą płatniczą oraz ePrzelewem obsługiwane są przez eCard S.A.
2. Warunkiem wykonania usługi jest zapłata za nią zgodnie z regulaminem.
§4
Wykonanie usługi
1. Zamówioną usługę Portal realizuje przy pomocy własnych środków transportu.
2. W przypadku płatności w inny sposób niż za ePrzelewem lub kartą płatnicza, termin potwierdzenie rezerwacji wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Portalu.
§5
Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu usługi (paragon fiskalny lub faktura VAT).
2. W przypadku niezgodności usługi z umową Klient powinien nadesłać do Portalu informację pisemną w formie faxu lub listu za potwierdzeniem odbioru wraz z opisem niezgodności.
3. Portal ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania informacji pisemnej wraz z opisem niezgodności.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o usługach, nie mogą być podstawą reklamacji.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Portalowi, w terminie 10 dni od zawarcia umowy o świadczeniu usługi, oświadczenie o odstąpieniu od niej w formie pisemnej.
3. W terminie 7 dni od otrzymania odstąpienia od umowy o świadczenie usługi, Portal zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
4. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Portal nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
5. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w st. 1 powyżej, tj. w zakresie:
a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f) dostarczania prasy,
g) usług w zakresie gier hazardowych.
§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Portalu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
§8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Portalu (w tym zdjęć i opisów usług) bez pisemnej zgody Portalu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Portalu.
2. Portal zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Portalu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.